
Tast de vins de l’Empordà a l’Agrobodega El Parral
Fes un tast de cinc vins de l’Empordà a l’Agrobodega El Parral, espai emblemàtic del municipi de Capmany.
© Ajuntament de Llagostera
Temporada: Primavera, estiu, tardor, hivern
Entre els municipis de Llagostera (Gironès) i Tossa de Mar (La Selva), al quilòmetre 9 de la carretera GIP-6821 trobareu el punt de sortida d’aquesta excursió, apta per a tota la família tant per la distància com pel desnivell que ens ofereix. La ruta, de 4km (anada i tornada), ens porta al massís de les Cadiretes-Ardenya, al límit de la comarca de la Selva amb la del Gironès, declarat Espai d’Interès Natural l’any 2004.
L’atractiu de l’excursió, al costat de les esplèndides vistes que trobarem a dalt de tot, són les restes megalítiques i iberes que ens ofereix el camí: el Menhir d’en Llac i la Pedra sobre Altra, un conjunt molt peculiar de roques dipositades de manera natural.
Una proposta molt atractiva per poder fer amb família i gaudir de la bellesa de les muntanyes a tocar del mar. Trobareu informació detallada a rutespirineus.cat.
Si cerques més sortides per conèixer les comarques gironines a peu, fent excursions i senderisme, consulta el portal Moments Costa Brava Pirineu de Girona. També hi trobaràs propostes per a descobrir el nostre territori.
Fes un tast de cinc vins de l’Empordà a l’Agrobodega El Parral, espai emblemàtic del municipi de Capmany.
Joc de pistes pels carrers del Bari Vell i pel Museu d’Art de Girona.